Розклад уроків тут 10-А 18.05.-22.05.2020
Розклад уроків тут 10-Б 18.05.-22.05.2020
Розклад уроків тут 10-А 11.05.-15.05.2020
Розклад уроків тут 10-Б 11.05.-15.05.2020
Розклад уроків тут 10-А 27.04.-30.04.2020
Розклад уроків тут 10-Б 27.04.-30.04.2020
Розклад уроків тут 10-Б 18.05.-22.05.2020
Розклад уроків тут 10-А 11.05.-15.05.2020
Розклад уроків тут 10-Б 11.05.-15.05.2020
Розклад уроків тут 10-А 27.04.-30.04.2020
Розклад уроків тут 10-Б 27.04.-30.04.2020
Розклад уроків тут 10-А 21.04.-24.04.2020
Розклад уроків тут 10-Б 21.04.-24.04.2020
Розклад уроків тут 10-А 13.04.-17.04.2020
Розклад уроків тут 10-Б 13.04.-17.04.2020
Розклад уроків тут 10-А 06.04.-10.04.2020
Розклад уроків тут 10-Б 06.04.-10.04.2020
Розклад уроків тут 10-Б 21.04.-24.04.2020
Розклад уроків тут 10-А 13.04.-17.04.2020
Розклад уроків тут 10-Б 13.04.-17.04.2020
Розклад уроків тут 10-А 06.04.-10.04.2020
Розклад уроків тут 10-Б 06.04.-10.04.2020
12.03-26.03.2020
Клас
|
Предмет, тема
|
Вчитель
|
Завдання
|
10-й
|
Біологія
Організація генома людини Популяційна гентика людини Популяційна генетика людини Медична генетика Медико-генетичне консультування. Профілактика хвороб |
Костючик Л.П.
|
Опрацювати §35, запитання 1-8 усно,
Опрацювати §37, запитання 1-8 усно. Опрацювати §38, запитання 1-8 усно. Опрацювати §39, запитання 1-5 усно. Опрацювати §40-41, запитання 1-5 усно. |
10-й
|
Алгебра
Похідна та її застосування |
Бляшук
Н.В.
|
Повторити §21-22 , опрацювати § 23-25, розвязати №
21.1(1-2), 22.1 (1-2), 23.3(1-2), 23.4(1-2), 24.2(1-4), 25.1(1-4).
|
10-й
|
Геометрія
Вектори та їх скалярний добуток |
Бляшук
Н.В.
|
Опрацювати §40-42, №
40.5,41.12,41.14,42.5,42.3,42.10,42.14,42.16.
|
10-й
|
Інформатика
|
Тарасюк
В.В.
|
Перейди за посиланням |
10-й
|
Англійська
мова
|
Нінічук
Л.М.
|
13.03
Впр4 ст.163.
17.03 Впр4 ст 166.( розкрити дужки викор мин. неозн. час) 18.03 Впр 5 , 6 ст 169 24.03 Впр . 1, 2 ст 171( утворити реченн) 25.03 Впр 3 ст 172 27.03 Впр. 1 , 2 ст .173 |
10-й
|
Історія
України
|
Нінічук
С.С.
|
10-А Опрацювати
параграфи 55-58(короткий конспект). Заповнити відповідні сторінки контурної
карти.
10-Б Опрацювати параграфи 28-29(короткий конспект). Заповнити відповідні сторінки контурної карти. |
10-й
|
Громадянська
освіта
|
Нінічук
С.С.
|
Опрацювати
параграфи 38-43. Скласти словник економічних термінів по даних параграфах
|
10-й
|
Всесвітня
історія
|
Нінічук
С.С.
|
Опрацювати
параграфи 33-34. Виконати практичне заняття на сторінці 177
|
10-й
|
Хімія
|
Макарук
Н.В.
|
Вуглеводи,
Класифікація вуглеводів. §23 .
Глюкоза: молекулярна формула та її відкрита форма. Хімічні властивості глюкози. §23 стор.141 № 171, 173. Сахароза, крохмаль і целюлоза: молекулярні формули, гідроліз. §24, 25. № 188. |
10-й
|
Географія
|
Сокол І.В.
|
|
10-й
|
Фізика
Розв’язування задач. Підготовка до Контрольної роботи. |
Пікун О.
С.
|
Зробити
тестові завдання на сторінці 125. Впр.35 №3
|
10-А
|
Українська
мова. Написання частки не з різними частинами мови. Правила скорочення слів.
Іменник Рід іменників.
|
Самарчук Н.І. |
Працюємо в
Інтернеті: Онлайн-курс з підготовки до ЗНО. Лайфхаки з української мови;
Написання частки не з різними частинами мови. Алгоритм. Наталя Ільченко.
Рід іменників. Типові помилки. Українська мова .Відеорепортаж. ЗНО.
Виконати відповідні вправи згідно з темою за підручником О.Авраменка
|
10-Б
|
Українська
мова.
12.03 Розрізнення прислівників і співзвучних сполук. 16.03 Написання не, ні з різними частинами мови. Написання есе про явище природи, що викликає найбільше захоплення й здивування |
Савчук В.
С.
|
Виконати тестові завдання (у групі класу). Опрацювати ментальну карту й заповнити. Опрацювати теоретичний матеріал §46-47. Повторити тему «Орфографічна норма». Написати есе про явище природи. Опрацювати тему «Практична риторика. Різновиди суперечки» (за підручником). |
10-й
|
Трудове
навчання
|
Сільчук
М.М.
|
Написати реферат на тему: «Стилі
інтер*єру»
|
10-А
|
Українська
література. Володимир Винниченко «Момент». Образ панни(Мусі) – утілення ідеї
вічної жіночності і краси .Імпресіонізм новели. Контрольна робота.Письмовий
твірна одну з тем: «Проблема еміграції в новелі В.Стефаника «Камінний хрест»
або «Роздуми про миттєве і вічне в новелі В. Винниченка «Момент». Леся
Українка Життя і творчість2
|
Самарчук
Н.І.
|
Працюємо в
режимі Інтернету: Володимир Винниченко Момент». Фільм-екранізація, режисер
Тесленко О. В. Винниченко «Момент». Підготовка до ЗНО.
Написати твір на одну з тем: « Проблеми еміграції…» або «Роздуми про миттєве і вічне…» Опрацювати: Документальний фільм . Леся Українка. Біографія Лесі Українки Анна Тацій. Леся Українка Біографія Софія Болдирєва. Цікаві факти про Лесю Українку. Тетяна Горобей. Вивчити вірш «Contra spem spero» напам’ять» |
10-Б
|
Українська література.
12.03 Поєднання в новелі «Момент» реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту. 17.03 Образ панни (Мусі) – утілення ідеї вічної жіночності і краси. Імпресіонізм новели. |
Савчук В.
С.
|
Розглянути й опрацювати презентацію та інші матеріали (у групі класу), підготувати характеристику образу Мусі.
Написати твір на одну з тем.
Розглянути буктрейлер, фільми та презентації про Лесю Українку, виконати
завдання.
|
10-й
|
Зарубіжна
література
Модернізм. Течії. Шарль Бодлер «Квіти зла» |
Бляшук Н.
В.
|
1. https://svitppt.com.ua/zarubizhna-literatura/modernizm-i-osnovni-techii-evropeyskoi-poezii-st.html- записати ознаки
модернізму. Скласти гроно «Течії модернізму».
2. https://naurok.com.ua/prezentaciya-uroku-iz-zarubizhno-literaturi-dlya-10-go-klasu-na-temu-tradiciynist-i-svoeridnist-virishennya-problemi-poet-i-natovp-u-poezi-albatros-11153.html –опрацювати, записати топ-5 коментарів із теми, вивчити поезію Ш.Бодлера |
10
|
Фізкультура
|
Лагодюк
Г.Ю.
|
Футбол. Передача м’яча, зупинка ногою.
|
10
|
Захист
Вітчизни
|
Савчук
В.М.
|
ДД. Основні правила та порядок проведення реанімації. Звільнення дихальних шляхів від сторонніх предметів. Штучне дихання – його різновиди, методика та техніка проведення штучної вентиляції легень. Непрямий масаж серця. Техніка проведення реанімаційних заходів. Види кровотеч. Неконтрольована кровотеча. Алгоритм дій при кровотечі.Опрацювати теоретичний матеріал. Виконати тестові завдання у групах класів. |
10
|
Захист Вітчизни
(ОМЗ) |
Сокол І.В.
|
16.03 Алгоритм надання допомоги при травмі хреба.
Опрацювати § 37, переглянь відео. Скласти алгоритм ПМД та записати в зошит. 18.03 Алгоритм надання допомоги при травмі грудної клітки. Опрацювати § 38, переглянь відео.Скласти алгоритм ПМД та записати в зошит. 23.03 Алгоритм надання допомоги при травмі живота. Опрацювати § 39, переглянь відео. Скласти алгоритм ПМД та записати в зошит.
25.03 Порядок надання допомоги за травми очей
Опрацювати § 40, переглянь відео. Скласти алгоритм ПМД та записати в зоши |
02.03-06.03
Клас
|
Предмет, тема
|
Вчитель
|
Завдання
|
10-й
|
Біологія Мутації та їхні
властивості. Поняття про спонтанні мутації. Біологічні
антимутацій-
ні механізми.
|
Костючик Л.П.
|
Опрацювати
§31, запитання 1-8 усно,
Опрацювати
§32, запитання 1-8 усно, виписати різновиди мутацій.
|
10-й
|
Алгебра
Розв’язування задач і вправ
|
Бляшук Н.В.
|
Повторити §19-20, № 19.8(1-2), 19.10, 20.7(1-4)
|
10-й
|
Геометрія
Додавання
і віднімання векторів
|
Бляшук Н.В.
|
Опрацювати §40-41, № 40.6, 40.8, 41.4, 41.13
|
10-й
|
Інформатика
Основні ненавмисні і навмисні штучні загрози.
Технічні
засоби добування інформації.
Програмні засоби добування інформації.
|
Тарасюк В.В.
|
Законспектувати
Законспектувати
|
10-й
|
Англійська мова
|
Нінічук Л.М.
|
впр 3,4 ст157-158. Впр 6 ст.160
|
10-й
|
Історія України
|
Нінічук С.С.
|
Опрацювати § 43-44(10-а);21(10-б)
Повідомлення про голодомор 1932-1933рр.
|
10-й
|
Громадянська
освіта
|
Нінічук С.С.
|
Опрацювати §35-36.
Написати есе «Моя цифрова ідентичність у соціальних мережах»
|
10-й
|
Всесвітня історія
|
Нінічук С.С.
|
Опрацювати §29. Заповити
відповідні сторінки контурної.
|
10-й
|
Хімія
Жири як представники естерів
|
Макарук Н.В.
|
Параграф 22 №166
|
10-й
|
Географія
|
Сокол І.В.
|
Опрацювати § 48-49
Дистанційне навчання10
клас див. блог «Пізнаємо світ разом»
|
10-й
|
Фізика
Розв’язування задач. Підготовка до Контрольної
роботи.
|
Пікун О. С.
|
Зробити тестові завдання на сторінці 125. Впр.35 №3
|
10-й
|
Українська
мова. Правопис слів
іншомовного походження. Написання прізвищ, географічних назв
|
Самарчук Н.І.
Савчук В. С.
|
Виконати вправи : 7(с. 116), 7(с. 121), 6,7( с.
126).ОПРАЦЮВАТИ П.42, 43, 44-45. Виконати вправи 5-6 (ст.
130), 5 (ст.135), впр. 6 (ст.136), 7 (ст. 137), 5
(ст. 140), 7 ( ст. 143)
|
10-й
|
Трудове навчання
|
Сільчук М.М.
|
Доопрацювати створення композиції садової ділянки
|
10-й
|
Українська література. Василь Стефаник «Камінний
хрест»
|
Самарчук Н.І.
Савчук В. С.
|
Виконати домашнє завдання № 8 ( ст.178). Прочитати
С.Процюк «Троянда ритуального бою. Роман про Василя Стефаника»
|
10-й
|
Зарубіжна література
|
Бляшук Н. В.
|
Написати твір-роздум на одну із тем: «Проблема
батьків і дітей у повісті «Кава з кардамоном»» або «Образ головної героїні
повісті «Кава з кардамоном» та її здатність усвідомлювати відповідальність за
свої вчинки»
|
10-й
|
Захист Вітчизни
|
Савчук В.М.
|
Види терористичних проявів та способи дій
терористів.
Скласти алгоритм дій в умовах надзвичайної ситуації пов'язаної з можливими терористичними проявами. Характеристика зони стихійного лиха |
10-й
|
Захист Вітчизни
(ОМЗ)
|
Сокол І.В.
|
Порядок надання допомоги при переломах та вивихах (конспект
в зошиті)
Підготувати презентацію "Види шин"
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий